LIFESTYLE | Hello Fall

Autumn is a second spring when every leaf is a flower

Hebben jullie ook een fijne zondag gehad? Ik heb een super drukke week gehad (6 dagen moeten werken) en ben pas steeds laat thuis. Ik ben dus bang dat het bloggen er bij een schiet terwijl dit wel een ontspanning is voor mij. Daarom ben ik vandaag heerlijk naar de bossen geweest en heb een paar foto’s gemaakt die ik graag met jullie wil delen.

Ik heb een Canon Eos 550 D maar heb hem al een tijd (lees: een jaar of zelfs meer) amper tot niet gebruikt dus ben de draad weer een beetje aan het oppakken. Ik deel graag mijn foto’s omdat ik er graag weer wat beter in wil worden, dus alle tips zijn van harte welkom! Ook probeer ik GIMP weer op te pakken, dus ook daarvan hoor ik graag de tips en trucs!

Net als veel van jullie heb ik echt super veel zin in de maanden die er aan zitten te komen, ik heb ook al veel op de planning staan dus dat is super tof!

IMG_8899 IMG_8898 IMG_8894 IMG_8890 IMG_8881

Liefs, Evy

3 gedachtes over “LIFESTYLE | Hello Fall

Geef een reactie

