LIFESTYLE | Week 1

pfff, wat dacht ik? dat als ik een artikel over een schema plaatst dat het dan lukt? nou mooi niet dus. Wat heb ik het de afgelopen dagen druk (maar ook leuk) gehad en daarbij is het bloggen er helemaal bij ingeschoten. Vandaar dit artikeltje. Ik ga alsnog delen wat ik heb gedaan de afgelopen week!

Ik ben naar de stad geweest met mijn vriend! Ik heb een heerlijke badjas en fluffy sokken gekocht bij de primark. Ook kwam ik halloween speltjes tegen en heb ik ze maar mee genomen (ik ben helemaal weg van het halloween gebeuren in Amerika, haha). Ook ga ik naar walibi fright nights, gaat er iemand van jullie ook?

Ook ben ik op zoek naar de perfecte schoenen. Ik wil nog leuke sneakers en een paar laarsjes met hak of over-the-knee boots! Ik denk dat ik ze eindelijk gevonden heb. Aangezien mijn stage bijna begint wil ik leuke schoenen waarmee ik een heerlijke start kan maken.
We zijn met een paar vrienden wezen varen, vlakbij drimmelen. Ik ken het plaatsje verder niet maar het was wel erg leuk! Daarna zijn we de sauna in gegaan en hebben we genoten van onze laatste dag vakantie.

Gisteren ben ik met een vriendinnetje fotos gaan maken op een super toffe locatie. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over dus ik ga dadelijk nog eens, het is nu namelijk het perfecte weer voor (outfit) foto’s!

Ik wou graag foto’s hierin zetten maar ik kan geen foto’s mailen vanuit mijn telefoon van dan valt hij uit. Heel raar maar dat ga ik proberen op te lossen! Hopelijk is het zo ook leuk, de volgende keer krijgen jullie extra foto’s, haha!
Wat hebben jullie deze week gedaan?
Ik vind het trouwens leuk als jullie je blog hier onder laten weten dan kan ik daar ook eens kijken!
En wat ik ook nog wou laten weten, als jullie mij willen volgen op instagram of snapchat, dan kan je me toevoegen via @liefsevy!

Liefs, Evy!

5 gedachtes over “LIFESTYLE | Week 1

Geef een reactie

