Regelmaat

mess

Een goedemorgen! Ik heb gelukkig nog even vakantie maar heb het ontzettend druk. Moest nog van alles regelen en er moest nog van alles gedaan worden. Maar daar gaat deze post niet over.

Mijn blog is net als mijn kamer, een grote chaos. Van alles wat maar niks staat in een rijtje. Daar ga ik nu even verandering in brengen, en mijn kamer die ruim ik later wel op, haha!
Ik heb gemerkt dat ik heel onregelmatig blog, en ik ben daar persoonlijk geen fan van bij andere vandaar dat ik er nu wat regelmaat in ga brengen.

Ik ga voortaan om de dag om 07:00 een blog online zetten. Elke dag ga ik niet redden met mijn stage en als jullie een andere tijd fijner vinden laat het dan vooral weten!

Ook ga ik met een standaard schema komen. Deze is als volgt:
Maandag – Foto’s van wat ik de afgelopen week heb gedaanWoensdag- Een post rondom fashion
Vrijdag- Een random post, deze kan gaan over beauty maar over lifestyle
Zondag- Een post rondom fashion

Ik hoop dat jullie dit ook fijner vinden, als jullie nog wat veranderingen of aanpassingen willen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Morgen kunnen jullie dus een random post gaan verwachten!

Liefs, Evy

3 gedachtes over “Regelmaat

Geef een reactie

