FASHION | Back to work

Je ziet nu overal weer het zinnetje ‘back to school’ staan. Van outfits tot DIY’s. Maar wat nou als je niet naar school moet? Ik ga bijvoorbeeld stage lopen en de outfits die vele bij back to school hebben kan ik niet dragen. Daarom dacht ik, laat ik eens voor de werkers/stage lopers onder ons ook eens een outfit inspiratie maken. Ik ben niet zo van de kleurtjes, haha. Nee doe mij maar zwart wit en grijs en dan zeker voor het werk!

Work_1

Ik woon in het zuiden en hoef dus pas over 2 weken te beginnen, zijn jullie alweer bezig? En nog iets anders, wat vinden jullie het leukst om te zien? Laat het me weten in de comments!

Liefs, Evy

6 gedachtes over “FASHION | Back to work

  1. Die slip-ons zijn zo leuk! Ik heb er al verschillende gepast maar ze vallen op de één of andere manier altijd klein en als je schoenmaat 42 hebt, kun je niet een maat groter pakken. 😦

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

