LIFESTYLE | Je kamer seizoen proef maken

5 Omdat ik het er laatst over had hoeveel zin ik wel niet in de herfst had, leek het me leuk om tips te geven over hoe je kamer seizoen proef kan maken. En in dit geval dus herfst proef.

Ik hou van veranderingen, zo word ik mijn kamer om te zoveel maanden weer eens zat. Dit probleem heb ik ook trouwens ook bij mijn kledingkast, haha! Om dit te ver komen verander ik mijn kamer elk seizoen een beetje. Ze hebben bij veel budget winkels leuke herfstdecoratie, denk hierbij aan de action,blokker en de xenos. Zo hoef je niet heel je kamer te veranderen maar krijg je toch weer een ander beeld.

Ik ben naar de Xenos geweest en heb daar al een paar leuke dingentjes ingeslagen. Waaronder dennenappels, een kaarsjes houder en een paar herfstige takken.

Ik vind het leuk om veel kaarsjes aan te hebben op mijn kamer, zowel neppe als echte. Ook vind ik geurkaarsen heerlijk (vooral die met een kerstgeurtje, aanrader!). Pas wel op dat je deze veilig weg zet en dat je in de beurt blijft natuurlijk. Ook kun je leuke (kerst)lampjes ophangen.

Mijn eigen kamer heb ik nog niet gedaan, maar ga ik deze week doen. Willen jullie zien hoe het uiteindelijk is geworden? Laat maar weten in de comments!

Hier onder heb ik alvast wat inspiratie voor jullie.
Liefs, Evy.

1  3 2

2 gedachtes over “LIFESTYLE | Je kamer seizoen proef maken

Plaats een reactie