LIFESTYLE | Hotspots in Londen

londen1 londen2

Ik ben weer een paar dagen terug uit Londen en wat was dat leuk zeg! En omdat veel van jullie ook wel eens naar Londen willen of zullen gaan dacht ik dat het leuk was om wat hotspots te geven! Ik was er van maandag ochtend tot en met woensdag avond, vanaf woensdag werd het drukker maar weet niet of dit altijd dit geval is maar wij hebben maandag en dinsdag redelijke rustige dagen gehad!

Bekijken
Ik raad je zeker aan om naar de Big Ben en de Londen Eye te gaan kijken als je er nog niet geweest bent. Heel cliché maar zeker niet minder leuk daardoor! Wij hebben niet te tijd gehad om alles te bekijken maar zijn nog wel langs Imperial War Museum geweest, een aanrader als je daar van houd maar als je er zoals ik niet zo van bent is het wat minder.

Winkelen
Deze weten jullie denk ik ondertussen wel, Piccadilly circus en Oxford street natuurlijk, haha! Je vind daar alle winkels, van Topshop tot zara. Ook zit er een Forever 21. Zeker een bezoekje waard als je in Londen bent.

Eten
Wij verbleven vlakbij het station Waterloo, en wat hebben we daar lekker gegeten! Een simpele pasta en pizza, maar het was lekker en de bediening was erg aardig. Dat was bij Riverside 2. De volgende dag zijn we uitgestapt op het King’s Cross Station omdat ik graag met dat wagentje van Harry Potter op de foto wilde, haha. Helaas was de rij super lang en zijn we opzoek gegaan naar wat te eten. Je hebt daar heel veel restaurantjes, die van ons heette Guinnes.

Verblijf
Wij hebben in het Days inn hotel gezeten. De locatie en de kamer waren super, het personeel helaas wat minder. We zaten op loopafstand van de metro en binnen 10/15 minuten ben je naar de Big Ben toe gelopen. Ook was de prijs een meevallertje. Zeker een aanrader dus!

Vervoer
Wij hebben 2 keer een dagkaart gekocht, maar we hadden zeker beter een Oystercard kunnen kopen, zo ben je net wat goedkoper uit. De underground is goed te doen en makkelijk te begrijpen, en anders helpen ze je graag!

Nou dit was ons tripje naar Londen, Waar zijn jullie naar toe geweest? Of waar gaan jullie nog heen?

Helaas heb ik niet zoveel foto’s, deze staan nog op mijn camera maar ik ben het kabeltje kwijt.

Liefs, Evy

5 gedachtes over “LIFESTYLE | Hotspots in Londen

Geef een reactie

