LIFESTYLE | Herfst

Zo, dat is lang geleden. Ik wist even niet meer wat ik moest, of ik er door mee moest gaan of niet. Maar ik miste het nu al, en dan ben ik nog maar net begonnen..

Maar weer iets anders dan fashion, de herfst. Nu hoor ik jullie denken, waarom begint ze over herfst als het nog zomer is? Nou om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel met de zomer. Het is warm, je word er futloos van en je zit zoveel dagen thuis niks te doen. Nee geef mij maar herfst..

Ik hou van de herfst, de kleding word leuker, het weer word fijner (op de regen na dan, ook al is dat heerlijk als je binnen zit) en je kan heerlijk onder een dekentje films kijken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik vind de winter ook echt heerlijk. Natuurlijk hou ik wel van een zonvakantie maar dan maar voor een week of 2.

Om jullie alvast in de stemming te brengen, heb ik een wishlist gemaakt.

Fall

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

