FASHION | 70’s

Hallo! Ken je dat ook? Dan heb je iets gevonden waar je zo lang naar op zoek bent, is het best wel overpriced. Ik was opzoek naar een witte demin 70’s rok. Ik was aan het rond kijken op Nelly.com toen ik er eindelijk 1 vond, alleen was deze 419,95 euro. Toen ging ik verder zoeken en kwam ik op asos terecht. Voor slechts 38,95 is er z’n zelfde rok.. Kunnen jullie zien welke de duurste is?

rokken

De linkse komt van Asos, welke dus maar 38,95 is. Zou je niet zeggen he?

Klik hier voor het rokje.

Liefs, Evy.

 

3 gedachtes over “FASHION | 70’s

Geef een reactie

