Liefs, Evy

Zo, dit is dan mijn allereerste blogpost. Ik ben begonnen met bloggen omdat ik graag mijn leven wil delen, zowel over mijn outfits als over het dagelijkse leven. Ook zullen er posts zijn over beauty maar ook over eten en noem het maar op.

Zoals je al hebt kunnen zien, is mijn naam Evy. Ik ben 18 jaar en ik kan wel zeggen dat ik een beetje gek ben van winkelen en fotograferen. Ook ben ik graag met het inrichten van dingen bezig, zoals van mijn kamer steeds een andere touch geven.

Ik zou het leuk vinden als je in de comments je eigen site zou achter laten (als je die hebt) zodat ik daar ook eens kan gaan kijken!

Liefs, Evy.

Geef een reactie

